Alexandra’s Blog

Despre lucruri simple….

Posted on: December 5, 2007

Titlul,este al unei carti.O carte pe care am decis sa o cumpar,deoarece  banii pe care i-am dat pe ea,22 de lei,nu inseamna o avere,si plus de asta,banii sunt donati organizatiei United Way.Cartea este scrisa de Mihaela Radulesc,binecunoscuta “vedeta” de televiziune.Deci pot sa spun,ca am facut un bine,pentru copii defavorizati…Iar asta ma bucura,ca pot sa fac ceva,cat de putin si sa ii ajut pe altii,pe cand altii,nu misca un deget pentru asta (da asta va fi un alt subiect pt un viitor post).!

Am inceput sa o citesc aseara,desi,am cumparat-o in urma cu 3 zile.Am decis sa o si citesc daca si am cumparat-o,mai ales pentru ca titlul m-a atras de prima oara.Recunosc,am citit pana acum doar 59 de pagini,si este o carte scrisa din suflet,scrisa asa cum este Mihaela,o femeie simpla.Astept cu nerabdare sa o termin,sa va pot povesti,sa va fac un rezumat,din care sa reiasa sfaturile simple dar utile ale Mihaelei….

Va urma …

1 Response to "Despre lucruri simple…."

Havijng read this I brlieved it was really informative.

I appreciate you spending some time aand effort to put this
article together. I once again find myself personally spending way too much tie both reading and leaving
comments. But so what, it was still worth it!

Leave a Reply

