Alexandra’s Blog

Pelerinaj la “FIARA din UNIRII “………..!!!!

Posted on: December 5, 2007

Ha hahaaaaaaa!!!!!!

Am avut dreptate….Toata lumea m-a criticat pentru ca nu imi place “bestia”din metal,inaugurata la Unirii.Adica Bradul lu’ peste,care a adunat mai multa lume decat revolutia si decat votul uninominal…Daca va aduceti voi aminte eu am spus,ca nu este cel mai inal brad din Europa.Stiam eu…pentru ca ma informasem anterior…dintr-un ziar,dar care bineinteles scrisese gresit.Acum nu mai imi aduc aminte numele ziarului,dar Bestia are un frate in Portugalia…Donat tot de Millenium Bank.

EEe  azi de dimineata ascultand emisiunea lui Mircea Badea (in reluare pe Antena 1).Ce mi-aud mie urechile,oare?!?

Mircea Badea citea din Ziarul Ziua,unde scria exact ce spusesem eu intr-un post anterior…Ei in caz ca nu ati auzit,sau nu ati citit ziarul,o sa va fac eu rezumatul .In ZIUA scrie,ca au fost 100mii de oameni,care s-au calcat in picioare (si aici adaug eu La Propriu),pentru a putea vedea marea minciuna pe care o adresase primarul Videanu poporului,cum ca am avea noi,Romania, cel mai mare brad din Europa…Bullshit !!!!

Ziarul ZIua a decis sa angajeze o firma de constructiii pentru a masura bestia.Telemetrul indica intre 70,4-70,6 !!!!NICIDECUM 75 de metri cum spunea “nea bordura”.

Nea Bordura ,nu stie nimic,da din umerii cand este intrebat referitor la finantare,si ii trimite pe reporteri,la banca Mileniului,sa ii intrebe.Acestia  le spun despre cei ce au lucrat la constructia lui si nicidecum la bani,subiectul care ii interesa.

Geamanul lui,adica a “bestiei”,cel din Porto,al doilea brad donat de Millenium,este cel mai mare brad din Europa,masurand intr-adevar cei 76 de m ,promisi si bucurestenilor…si pentru care au decis sa faca pelerinaj la “fiara din Unirii“…!!!!

Leave a Reply

