Alexandra’s Blog

Regasirea…colegilor

Posted on: December 6, 2007

 Regasirea colegilor mei din generala..:)

Cred ca si voi,sau cel putin,o mare parte din voi,nu se poate sa nu aiba pagina pe Hi5.Acu ceva timp,cam5 zile,bantuind prin paginile respective,mi-am gasit cativa colegi,din scoala generala cu care nu am mai vorbit de foarte mult timp.Cam 7 ani daca stau sa ma gandesc.

Desi cei pe care i-am gasit,stau in aceeasi cartier,nu stiu cum se face,ca nu ne-am intalnit nicioadata,iar atunci cand l-am intalnit pe unul din colegii mei,nu m-a recunoscut.De ce oare?Sa fie o intrebare retorica asta?O fi..cine stie.Cert e ca ,acum recuperez aceasta perioada indelungata in care nu am vorbit.Insa nu e asa usor pe cat crezi,sa legi o prietenie cu care ai stat 4 ani (pentru ca eu m-am mutat prin clasa a V-a),si cu care apoi nu ai mai vb ani de zile.

Exista,parca,chestia aia cu reuniunea de clasa,a absolventilor de invatamant primar,la 10 ani.Pai,au trecut cam 7,da asta nu inseamna ca o sa astept inca 3 ca sa discut cu colegii mei.

CUm se face insa,ca ,acei colegi pe care i-am gasit,sunt baieti.Aceasi baieti,cu care ma ciondaneam la scoala.Multi ati trecut prin asta.In cazul meu,eu ma ciondaneam cu baietii….Cate amintiri am din scoala generala,cred ca daca m-as apuca de scris o carte,mi-ar trebui cred,ca vreo 3 volume,ca sa o pot umple cu toate amintirile de acum 7 ani.

Ma bucur din suflet ca am reusit sa iau legatura cu ei.

…..Va urma

1 Response to "Regasirea…colegilor"

🙂 frumos … nici eu nu am mai vb cu colegii mei de multi ani😦 … oricum nu cred ca exista o reuniune (nu are cine sa se ocupe)

Leave a Reply

