Alexandra’s Blog

Dor,amintiri,singuratate?!!

Posted on: December 7, 2007

In fiecare seara,adorm foarte greu.Poate ca atatea ganduri imi invadeaza mintea,fara sa ceara voie.Sunt mii de lucruri,si de idei pe care le am in minte pana sa adorm,si aproape cu aceleasi ma si trezesc.Ma intreb cateodata de ce sufletul meu e trist,si simte nevoia unei iubiri adevarate.Da povesti,nu ?Fabulez,probabil asta ganditi voi.Da putin imi pasa. E vorba de sufletul meu,care desi incearca sa fie vesel,tristetea si amintirile il napadesc.Nu e vorba de vreo iubire dureroasa,nicidecum. Am eu ceva cu cuvantul asta nicidecum,ci simt nevoia de a avea pe cineva aproape,prostii poate,dar prostia sa fie a mea,ca recunosc acest lucru si nu ma ascund dupa degete,ca vai doamne,eu sunt bine si nu am nevoie de nimeni.Pe naiba…cine zice asta minte.Mi-au trebuit cateva luni de singuratate ca sa simt cum e sa fii singur.Singura,nu deloc,pentru ca am alaturi ,familia mea.Familie..?Da.Toata lumea viseaza la o familie.Fie acum ,fie mai tarziu.Singuratatea e grea,dar ai timpul necesar ca sa reflectezi la tine,la ceea ce vrei.Si nu doar singuratatea,ci si dorul.

Dorul pe care il simt,de fiecare data cand imi aduc aminte de bunica mea.Nu exista moment,in care,aducandu-mi aminte de ea,sa nu imi incolteasca o lacrima,in coltul ochiului.

As vrea sa plang,dar oare e bine?As vrea sa strig ca sunt eu,o fiinta,cu “suflet de copil”,trist,dar o persoana deosebita.Da stiu,iar debitez,dar din nou,putin imi pasa de ce crede sau ce spune gura lumii.Asta simt.SI astazi,pentru ca m-a cuprins o melancolie adanca,am decis sa ma descarc.

2 Responses to "Dor,amintiri,singuratate?!!"

😦 i hate this feelings …

Probabil ca multi simtim la fel… Pot spune sincer ca melancolia ma cuprinde cam in fiecare zi si probabil de asta incerc sa adorm la ore mai tarzii sau sa imi ocup ziua cu nimicuri. Uneori e dureros sa fii singur cu gandurile tale…
Continua sa iti pui intrebari😉 …nu esti singura

Leave a Reply

