Alexandra’s Blog

Nebunul din tramvai !

Posted on: December 7, 2007

Ma intorceam eu frumos din Auchan,impreuna cu sora mea & company …Secret !!!  SI pe la Nerva Traian,cu doua statii inainte de a cobori din tramvai,urca vreo 3 controlori.Toata lumea era cu ochii pe usa,ca sa fuga mai repede de controlori ..Ha ha .La urcat a fost usor,dar la coborare,scapa cine poate.Tare am impresia ca o sa fie o povestioara cam scurta dar….asta e .Din lipsa unui video pe care ar fi trebuit sa il fac,acuja e mai greu de comentat.Lipseste personajul.Dar o sa incerc sa ma descurc si fara el

Se ridica un nene,la vederea controlorului,se ridica si incepe sa spuna ca ei vor ajunge (ei fiind controlorii),asa vor ajunge urmatorii violatori,criminali si asasini…A izbucnit tot tramvaiul intr-un ras asurzitor..De ce?Oare de ce?Si cum radea lumea asa frumos,o tanti de pe un scaun din spatele personajului,ridica mana ,de parca era la scoala,astept ca lumea sa ii dea o aprobare tacita,un accord,cum ca poate vorbi.De unde atata?

Incepe tanti sa vorbeasca,dupa ce a primit aprobarea.Eee ce spune tanti?Sustine ca fiecare are o cultura,si ca nea personajul asta,nu trebuie sa ne-o schimbe.

Apoi tanti,face o alta remarca controlorului :

“-Pai de ce domne nu faceti nimic?Are bilet?Nu are..Si atunci ce asteptati???” 

Ce putea oare sa zica controlorul?! :

“-Pai ce sa-i fac doamna lu asta?Ca e cu capu ?”…

Se pare ca a fi cu capul,este o metoda buna de a scapa de controlori..Cred ca o sa o aplic si eu pe viitor varianta asta,desi nu prea arat eu a persoana “cu capu”..

Personajul de mai devreme continua sa debiteze,sa spuna lucruri din lumea lui,cum ca sotia si fiica lui au fost violate.Vorbea cu atata inversunare si patima,ca mai mai,daca nu te bufnea rasu,il si credeai.Da cum varianta cu crezutul povestii nu se aplica in cazul nostru ,pentru ca radea tot tramvaiul…ma limitez la a spune ca personajul implicat direct,a scapat de o amenda pt ca e “cu capu doamna” (un citat).

Ce imi pare rau e, ca nu am reusit sa inregistrez discursul patimas,al Nebunului din Tramvai !!!!

1 Response to "Nebunul din tramvai !"

🙂 interesant … pacat ca scrii ce a zic nenea nebun adica exact frazele sa rad si eu :))

Leave a Reply

