Alexandra’s Blog

Dragostea naiva…

Posted on: December 10, 2007

Cum sa incep?Nici nu o sa imi bat capul prea  mult,pentru a gasi o formula de inceput,si o sa scriu exact ce gandesc.Am vazut 2 duminici la rand,doua filme de dragoste.Da,filme siropoase.Da dragostea nu e niciodata usoara.

Cu totii,fie ca suntem fete sau baieti,am visat si visam in adancul nostru la dragostea aia pura,sincera…Sa fie oare naivitatea care ne-a invadat,mintea?Sau sa fie oare,dorinta accea patimasa,arzatoare care vrea ca sufletul nostru sa fie iubit si protejat,si sa ofere aceeasi dragoste pe care o primeste.Nu stiu…Cert e,ca ,vizionand aceste filme,inauntrul meu,am nutrit din nou,dorinta de a de a avea parte de o asemenea iubire.Nu traiesc in alta lume,nu am lumea mea,doar imi doresc lucrul asta.

Filmele astea de dragoste,sau siropoase,cum le numesc unii,in general baietii,sunt si ele bune la ceva.Ne mentin speranta de a avea ,candva…..parte de o dragoste asa cum ne dorim.Cert e un lucru,ca nu intotdeauna dragostea e ca cea din vise,usoara,cu fluturasi si inimioare.

…..dar ,dragostea inseamna si sacrificiu,daruire si patima,partile bune.Noi ne ferim de gelozie,impulsivitate.De ce?Poate pentru ca asta e firea omului,poate ca asa am fost crescuti,sau influentati.Sau poate ca..poate ca nu stiu,si ar fi in zadar sa incerc sa dau explicatii,pentru un “lucru” pe care,fiecare persoana in percepe altfel.

De ce baietii nu recunosc,ca sunt indragostiti?De ce?Pentru ca,ei sunt barbati,barbatii nu plang,nu sufera din dragoste.Ei au demnitate si orgoliu.Cum sa spuna te iubesc,atunci cand o simt?De ce sa recunoasca,ca nu pot dormi?

Nu stiu,poate vom afla,cu amabilitatea vreunui baiat/barbat,care recunoaste ceea ce am scris eu mai sus.Iubirea tacita,iubirea care iti aduce suferinta,nu stiu daca iti ofera vreo satisfactie,in afara de suferinta implicita.Multe intrebari,multe ganduri ce,imi invadeaza minte..SI multe sentimente,amintiri…si vise…E frumos sa visam,iar daca suntem destul de curajosi,visul nostru poate prinde viata..Cu baby steps,incet…va fi posibil ,totul sau nimic.Totul depinde de noi..

1 Response to "Dragostea naiva…"

Interesant ce ai scris mai sus … dragostea? … ce pot sa zic de ea … eu o vad ca o pura intamplare pentru ca nu am gasit nici acum la 20 de ani pe cineva care sa imi spuna te iubesc sau pe cineva cu care sa impart si bunele si relele … pe cineva cu care sa traiesc linistit si “roz” dar unde sa gasesc asa ceva .. daca cupidon nu ma ajuta deloc … ceea ce ai scris tu in mare parte este adevarat …

Leave a Reply

