Alexandra’s Blog

Eurovisionul ….Fiasco !?!…

Posted on: December 10, 2007

Dupa cum bine stiti,ieri nu am scris…m-am documentat cu privire la Eurovisionul Junior.Jalnic…!Cand spun jalnic,ma refer la cei pe care i-am tirmis noi,pentru a ne reprezenta la Eurovision.Patru copiii.doua fete si doi baieti..(mici ) ca doar era Eurovisionul Junior.

Jalnic,lamentabil,execrabil din punctul meu de vedere.Melodia interpretata de Romania,care a fost inscrisa in concurs cu nr 7,a fost o imbecilitate notorie.Nu stiu cine a avut ideea sa compuna asa o melodie,pentru ca in momentul in care a inceput “melodia”,iti venea sa ‘dai mai tare si sa inchizi”.Nici nu stiu de ce m-am uitat la Eurovision,poate sa ma chinui singura.In schimb,Bulgaria a avut o melodie,frumoasa,o melodie interesanta,cu ritm.La fel si Portugalia,o melodie slow (lenta),frumos interpretata de un baiat.

Eee ce nu v-am spus e ca,toata participantele la concurs ,si atunci cand spun participante ma refer la tarile intrate in concurs,au avut dansatori,noi,pe de alta parte am avut doar patru haidamaci,care urlau din toti ranunchi,incercand sa ‘cante”. Ce?  Nu stiu?!!…Nu stiu daca a fost o aparitie,o inscriere in concurs,demna de a reprezenta Romania,dar m-a dezamagit complet….total si iremediabil.

Castigatoarea Eurovisionului,a fost Belarusul,cu  o melodie vie si colorata…

Alta data,cand mai trimiteti haidamaci care nu stiu sa cante,sau poate ei stiau saracii,dar melodia i-a defavorizat complet ,inainte de a face asta ..THINK AGAIN and AGAIN and AGAIN!!! ca ne faceti de ras.Nu ne ajunge balacareala de care am avut parte?(si aici fac referire la plagiaturile de la Eurovisionul ‘alor mari,care a fost un fiasco…)

Singura parte buna,a fost aceea ca ,din telefoanele sau sms primite,banii respectivi,sunt donati fundatiei UNICEF. Si cam atata..

Groaznica experienta pe care am avut-o in fata televizorului!!!….. SE PUTEA MULT MAI BINE…

Leave a Reply

