Alexandra’s Blog

Neputinta…

Posted on: December 11, 2007

Mor de ciuda,mor de neputinta,cand vad oameni batrani (pentru ca am o slabiciune,atunci cand vine vorba de ei)cersind pe la colturi,stand pe cimentul rece,intr-un colt de la metrou,asteptand ca lumea sa se indure de ei si sa le dea un banut.Privesc cum lumea trece nepasatoare,cum fac si eu uneori,nu pentru ca nu am suflet,ci pentru imi aduc aminte de o persoana draga mie,care a trecut in nefiinta,si care pana in ultima clipa nu a stat locului,oricat de mult o macina boala.

Nepasarea asta a oamenilor,ii omoara pe cei in varta,cei care ne-au dat viata.Ganditi-va cand treceti pe langa un batran,amarat,cu mainile muncite,cu unghiile negre,cu parul alb,inalbit de timp,griji si suferinte si poate de ce nu si bucurii,ca poate merita si ei acel banut,acel banut care ar trebui sa vina de la stat.Care stat?Nu au inima asa zisii demnitari ai Romaniei,care nu sunt in stare sa bage mana in buzunar dupa un leu ca sa le dea amaritilor,in schimb sunt in stare sa isi cumpere case pe cine stie unde,si apoi in declaratiile de avere sa spuna ca traiesc din mila RAPPS’ului.Pe dracu,traiesc bine mersi,se lafaie in vacante,la munte,la mare ..in vacante exotice,si dorm foarte linistiti.Mi-ar placea sa le tulbur somnu,sa ii bantui ca o fantoma, (precum in filmul cu Scrooge),sa ii fac sa realizeze ca ceea ce fac nu e bine.Cum poti dormi linistit,cand atatia oameni batrani,stau pe cimentul rece si dur,cersind?Ma axez in acest post STRICT pe subiectul oameni batrani,nu pe tineri,tigani,sau eu mai stiu ce specimen,canta prin tramvai,cerseste sau vinde servetele,ca si asta din punctul meu de vedere e tot un cersit.

N-aveti inima,oameni buni..Neputinta asta ma ucide.Nu ii pot ajuta cu bani,insa pot sa incerc sa scriu aici,si poate cineva va citi acest post,la prima vedere nesemnificativ,si va face ceva pentru bietii oameni.

Incerc si eu cat pot.Oamenii astia merita sa stea acasa,intr-un pat cald si sa poata sa manance o bucata de paine,o paine intrega,fara macar a le trece prin cap gandul ca maine nu mai au ce pune in gura.

Ii chinuim prea rau,soarta le e potrivnica.Si asa va fi in continuare,daca noi nu incercam sa facem ceva….

Leave a Reply

