Alexandra’s Blog

Un basm sau nu…NINGE!!!

Posted on: December 13, 2007

Cum am facut eu descoperirea?Am primit un mass pe messenger in care scria “Ningeeeeeee”…Nu i-am dat importanta,am zis ca poate are cineva chef de misto,asa ca l-am ignorat.La nici 5 minute,vad din nou in lista de messenger,un status care spunea img_2896.jpgimg_2898.jpgimg_2900.jpg

“Ninge!”..si zic hai sa vad si eu daca ninge.Scot nasu pe geam,si nu mare imi e uimirea cand constat ca int-adevar ninge.Plec de la geam.Insa curiozitatea si-a spus cuvantul…

Asa ca imi scot nasul iarasi pe geam,unde am stat aproximativ 10min.Mi-au inghetat mainile,si ce daca,era asa frumos.Asa de mult ne-am dorit noi toti sa ninga,incat acum cand ninge,privelistea e superba,indiferent ca o privesti de la geamul unui bloc sau de la casa,ori daca esti in orice alt loc.

 Am plecat de la fereastra de ceva timp,iar acum,constat cu stupoare privind prin geamul rece,ca ninsoarea incet,dispare,la fel si euforia noastra.Va voi scrie insa,intr-un alt post,povestea fulgului de zapada(sau de nea)…

Leave a Reply

