Alexandra’s Blog

Visul unei nopti de iarna..

Posted on: December 21, 2007

Putini dintre voi stiti,sau poate chiar habar nu aveti ca “Visul unei nopti de iarna” este o piesa de teatru foarte veche, in care “printul cel frumos” nu poate fi decat FLorin Piersic.

Am vazut,prin oras,un panou publicitar cu un mesaj,din care am extras “visul” si de aici mi-am adus aminte de aceasta piesa de teatru.In caz ca nu ati vazut-o sper sa o faceti,este frumoasa,este o piesa de dragoste si foarte comica in anumite situatii.Parerea mea.

Dar nu despre piesa vroiam sa scriu,ci ceva care sa lege frumos acest titlu de ceea ce visez eu..Ce visez eu?Dupa saptamana infernala in care am descoperit ca prietenii mei,nu imi sunt prieteni,am inceput sa visez,la o noapte de iarna in care sa ninga ca-n povesti….Lucru care m-ar face mai fericita…..Dar acum nu prea ma simt in stare sa vorbesc despre visul unei nopti de iarna,adica visul meu!!!

Leave a Reply

