Alexandra’s Blog

Ora de ..GATIT !

Posted on: December 24, 2007

Ieri am trebaluit prin bucatarie aproape jumatate de zi.Am facut numai bunatati,pentru ca atunci cand intrai in casa,te invaluia un miros placut de mere si scortisoara.POate ati ghicit…sau nu.!!

Am facut placinta cu mere (preferata mea :X ),placinta cu branza si pateuri cu branza (la cererea publicului) si sa nu uit de pateurile cu branza,pentru ca sora mea,ma batea la cap de ceva vreme ca vrea pateuri.

Asta la capitolul dulciuri,iar la gatit salata de boeuf,mon amour.Eee si ca sa va fac pofta,am decis sa fac si niste poze,cu desertul.img_2960.jpgimg_2967.jpg

Atentie pozele provoaca pofta si poate si dependenta!!!

Leave a Reply

