Alexandra’s Blog

It’s the season to be jolly….or not.

Posted on: December 29, 2007

 Sarbatorile mele adormite…

Anul acesta am avut parte de cele mai neinteresante sarbatori (cel putin pana acum).AM fost cuprinsa de o mare plictiseala nicidecum de Spiritul Craciunului.Se pare ca anul asta,domnul spirit al craciunului a decis sa ma ocoleasca si sa nu ma viziteze.Bun daca asa a vrut domnu spirit,pot eu sa ma pun de-a curmezisul si sa zic altfel?Pai nu pot,nici daca vreau.

Desi am pregatit in ziua dinaintea Craciunului,tot ceea ce trebuia pus pe masa,parca ceva lipsea.Zapada nu,ca erau niste fulgi azvarliti parca la intamplare pe jos,pe cimentul rece.Frigul?Nici asta nu lipsea din peisaj,ce-i drept nu iti inghetau degetele,da nici mult nu mai aveam.Mancare?Aveam si dasta,la fel si bautura,dulciuri si cadouri.

Dar,a venit si ziua de Craciun,m-am trezut de dimineata si nimic.Nimic?!!! Chiar nimic….Nu simteam nimic deosebit,just another ordinary day.O alta zi,ca oricare alta.Nu stiu ce s-a intamplat anul asta,dar ceva mi-a lipsit.Sa fie oare faptul ca anul acesta am fost singura de sarbatori,si nu ma refer la familie,ci la o persoana pe care sa o simt aproape si sa petrec sarbatorile cu ea….A lipsit intr-adevar…

It’s the season to be jolly….or not in my case….

Inca nu s-au terminat sarbatorile de iarna,si sper ca undeva,in viitorul foarte apropiat (pana de revelion) sa se intample o minune,si sa imi revin,sa fiu jolly ca intotdeauna…Daca se va intampla minunea asta cu siguranta va voi spune.

Oricum tot ce am facut de sarbatori a fost sa dorm,ca lenesa.Mult prea multa pliktiseala,imi era mult prea lene pt  a dormi cateodata,iar de calculator aproape ca nu m-am atins pentru ca a cam inceput sa imi provoace o sila inimaginabila…!!!

So…Sarbatori fericite,cei ce le puteti avea…!!!

1 Response to "It’s the season to be jolly….or not."

ding ding … broasca dilie?????

Leave a Reply

