Alexandra’s Blog

Punctul amenda

Posted on: January 8, 2008

Cu siguranta v-ati dat seama deja despre ce e vorba….De abea incepuse anul cu niste vesti imbucuratoare precum cresterea alocatiei pt copii,cresterea pensiilor ….ca trea sa vina si alea rele.Pentru soferi e cel mai grav

Si cand ma gandesc ca multi dintre noi suntem soferi incepatori si ne-am chinuit cu noul cod rutier si legislatia modificata,introducerea punctelor de penalizare.Anul trecut 1 punct amenda reprezentand 10% din salariul minim pe economie si insemna 39Ron…

Insa de la data de 1 Ianuarie 2008, un punct amenda s-a scumpit cu aproximativ 22%,ajungand de la 39ron la 50 de ron…In consecinta ne golesc buzunarele din nou,si daca la asta mai adaug si marirea dobanzilor la banci…deja dam faliment.Glumesc bineinteles,dar ei ne iau ochii cu marirea salariului minim pe economie la 510RON,ca sa aiba de unde lua mai mult,nicidecum ca se gandesc la binele nostru…

Se gandesc cum sa ne ia ochii cu vesti bune si cum sa isi umfle ei buzunarele.Dar,imi pare rau,am deviat de la subiect.Revin…majoritatea persoanelor cu care am discutat sunt de parere ca,majorarea cu 22% a unui punct amenda va aduce o disciplina mai mare in trafic si deasemenea va diminua si nr accidentelor…Alte persoane s-au revoltat la aflarea acestei vesti socante. Nu stiu cum vi se pare voua…dar eu fac parte din persoanele revoltate de aceasta veste…

Si asa ziceam ca nu am ce sa scriu,si poate multi dintre voi nu stiau aceasta veste…

PS.Pietonii care traverseaza prin locuri nemarcate,isi vor pustii buzunarele incercand sa plateasca amenzi cuprinse intre 100 si 15o lei… Enjoy!

Savurati-o in liniste …!!!

1 Response to "Punctul amenda"

he he un punct amenda e 60 lei .iti spun din sursa sigur am luat amenda!!!!!

Leave a Reply

