Alexandra’s Blog

They shoot horses,dont they?

Posted on: January 31, 2008

Ce o fi ?Este o carte publicata in 1969 (daca nu imi joaca mintea feste),iar apoi ecranizata in anul 1970 de Horace McCoy , intr-o pelicula regizata de Sydney Pollack, in care rolul 8907_poster.jpgprincipal este jucat de Jane Fonda. Acest film a primit si un Oscar, acordat actorului Gig Young pentru rol secundar. Piesa in limba romana se numeste “Si caii se-mpusca”…

Aseara,la invitatia unui prieten,am mers sa vad aceasta piesa “Si caii se-mpusca”,dupa cativa ani in care nu am mai ajuns la teatru din diverse motive.Eram putin sceptica cu privire la aceata piesa,pentru ca titlul nu imi sugera nimic.Dar am avut o mare surpriza cand am decoperit mesajul acestei piese.Dar sa incep cu inceputul .

“Si caii se-mpusca”

Regia:Chris Simion

Coregrafia:Carmen Cotofana

Scenografia:Adina Mastalier

Cu:Cu:
M.C.: Maia Morgenstern
Gloria: Antoaneta Cojocaru
Robert: Tudor Aaron Istodor
Actrita: Ela Ionescu
Joe: Cristi Hogas
Gravida: Ioana de Hillerin
Sotul gravidei: Mihai Marinescu
Prietena marinarului: Carmen Lopazan
Marinarul: Gabriel Fatu

O alta surpriza de care am avut parte,a fost aceea de a avea un “rol” mic in acesta piesa,din cauza ca una dintre actrite a lipsit,asa ca eu am fost invitata sa fiu partenera marinarului,care la un momentdat urma sa fie descalificata.A fost o experienta unica pentru mica,am avut “un mic debut in lumea teatrului”,poate nesemnificativ,dar important pentru mine.Sa va spun pe scurt povestea …Aceasta piesa,este de fapt un concurs de dans la care se inscriu 4 perechi,urmand ca la final sa ramana un castigator.Concursul are un regulament hilar dar in acelasi timp si hilar.Este o piesa exceptionala,si va recomand din tot sufletul sa mergeti sa o vedeti,cei ce “gustati” piesele de teatru,si chiar si cei ce nu le “gusta” vi-l recomand.

Piesa dureaza 120minute.Locatia este LAPTARIA LUI ENACHE,pretul biletului (daca nu ma insel) este 20lei-25lei.

Mesajul acestei piese este unul important,pentru cei ce stiu sa citeasca printre randuri….Superba piesa,superb acest joc al actorilor,superba experienta….

Leave a Reply

