Alexandra’s Blog

Nu te supara frate ….Farse la OTV in direct !

Posted on: February 8, 2008

Daca era ceva ce nu am facut pana acuma..asta era,farse la OTV.Am fost invitata la OTv sa fac niste farse alaturi de actorul Gabriel Fatu si Ana Maria,cea cu care face emisiunea in fiecare duminica.

Bineinteles ca aveam niste emotii de nici pofta de mancare nu mai aveam la un moment dat,dar odata ajunsa pe scaunul farselor,s-au dus…..usor ..usor….

Pentru cei ce au urmarit emisiunea ,si ma cunosc eu eram bruneta…:P da da glumesc si eu acum ce sa fac…Sunt foarte curioasa ce parere ati avut voi de emisiunea de aseara,asa ca astept parerile voastre ..

21 Responses to "Nu te supara frate ….Farse la OTV in direct !"

hmmm
dak nu era vorba de OTV cine stie … poate era mai buna organizarea
dar asa …
oricum ..felicitari pt prestatie.
A meritat sa-ti asociezi imaginea cu OTV…
sa nu ajungi in aceeasi oala cu serialul Elodia, adik ridicola

am..vazut si eu o particica…otv-ul e otv-ul…si…gabriel fatu e …oarecum penibil…dar felicitari ca ai aparut la televizor…

nu te-am vazut, nu ai pus inregistrarea pe yutube

Ps Nu prea ma uit la Tv si sigur nu pe OTV

Are totusi si cateva farse reusite……oricum e un inceput si pe OTV.. Bafta la mai mare!!:)

Nu te supara frate da’… cine se uita la OTV?

ha ha, e prima data cand intalnesc pe net unul dintre cocalarii care merg la emisiunile de la otv! tineo tot asa!!!!!!111!!

am o parere destul de proasta despre OTV si despre farsele la TV, am vazut pe youtube cateva de la Fatu si sunt de prost gust.daca vrei sa faci o cariera la TV sper sa nu te plafonezi la farse si alte treburi din astea. success in continuare si la mai mare (decat OTV).

tezeu……mai bine nu se putea spus…….

alex…..un inceput…chiar si la otv…este de bun augur pt viitor

OTV? :)) Fatu? :)) Ti-au dat bani sa mergi acolo?
EU nu mergeam nici daca ma plateau… Ala face niste farse de tot rahatul, unele vieti le poate distruge iar pe altele chiar termina. Eu m-as duce sa il bat in direct pt ca da dovada de nesimtire crunta.
Totusi, consider ca este degradant sa apari la OTV intr-o emisiune de asemenea factura. Eu zic sa te opresti.
Succes pe mai departe🙂
P.S. sper sa nu o iei personal dar nu sunt genul de om pupincurist, care nu iti spune verde-n fata doar ca sa nu te supere iar pe la spate… “ba! aia s-a dus la OTV! bla,bla,bla!”😉

Acum avem si Blog OTV, Forum OTV http://otvteleviziunea.blogspot.com Un blog util si la obiect, stiri in fiecare zi

buna numele meu este florina locuiesc an orasul voluntari si asi dori sa-i fac o farsa prietenei mele care se numeste mihai cristina locueste an orasul voluntari str ana ipatescu nr 14 sustinand ca ea are o factura ne platita la avon cosmetic lucru care nu este adevarat ea a fost reprezentant iar an mom de fata nu mai este sustineti ca are de achitat pana cel tarziu maine un debit de 400 roni cu tot cu penalizari este nascuta an data de 1982 21 mai va rog sa nu o suparati prea tare deoarece se enerveza rpd nr ei de tel este 0762049529 sau 0768266640 va rog frumos sai faceti farsa

ce tot plangi de un parbriz spart sau nu mai ai direct debit la asigurare

sal sunt marius din marea britanie si am un sfat pt fatu:frate se pune lumea pe tine si nu este bine ar trebui sa-ti schimbi jobul ,tu deranjezi lumea si lumea o sa te deranjeze pe tine,eu nu am nimic personal cu tine dar nu cred ca iti convine nici tie sa-ti sparga lumea parbrizul si poate asta este doar un inceput al amenintarilor.esti un tip istet si cred ca poti face bani si intr-un alt fel decat la OTV orcum bafta in continuare

DATIMI SI MIE ID DE MESINGER

ce zic esti fffff tare da e cam naspa pt tine cu amenintarile pe care le primesti mai bn iei badigoarzi dupa tine ca altfel poate fi de rau😉 in fine bafta in continuare

in loc de diaconescu nu faceti mai bn farse?? si vreau id de mass plss

va rog din suflet sa ii faceti tatalui meu o farsa

sunte-ti cei mai tari si tu fatule dar ai mare grija de colega ta ca e tare simpatica🙂

buna seara . sunt o telespectatoare fidela a dvs .as dorii sa fac o farsa unui prieten din orasul navodari jud.constanta. implineste pe 13 mai 34 de ani …parca:D puteti sa ma sunati?😀 georgiana locuiesc in suedia .

0046 738 710 764 este numarul meude tel -georgia si numarul de tel a lui 0762 621 024 sau 0722 924 554 multumesc domnule fatu :*

Leave a Reply

