Alexandra’s Blog

Atentie se face curatenie…

Posted on: February 12, 2008

Eee de azi de dimineata tot aud un zgomot infernal,zici ca ma racaie cineva pe creieri.Cred ca am folosit o expresie putin iesita din context dar cam asa ma simt.Probabil va ganditi ca sunt putin paranoica ca doar,daca locuiesc “pe un bulevard” (nu stau pe strada,dorm si eu intr-un pat),dupa cum spuneam un bulevard ce vine de la Udriste si este in zona centrala,mai exact pe Blvd. Mircea Voda,bun,da ideea nu era sa va dau adresa ci sa va spun de unde vine acest zgomot infernal.

Paranoica sau nu,de la ora 9 dimineata (acum este 13:30 cand eu scriu) ma zgarie un zgomot pe creier.Probabil ma injurati,ma apostrofati,in mintea voastra,sa zic odata ce e zgomotul ala…Sau poate nu !!!

Ei bine ,zgomotul ala e facut de cateva cisterne de la Rosal,care ghiciti ce fac?(azi am chef de ghicitori)…spala bulevardul !!!Ca si azi noapte,cand faceau acelasi lucru la 2 noaptea,desi nu era o caldura insuportabila,ci din contra un frig ingrozitor.

Pe langa ac est zgomot,se mai plimba si niste domnbi politisti pe afara,si din cate am inteles tot bulevardul este plin.De ce oare?Ei pe acest bulevard se afla faimoasa Camera de Comert si Ministerul Finantelor Publice “Centrul de informare pentru fondurile Uniunii Europene”….Eeee cred ca vine cineva important in vizita la Ministerul Finantelor Publice din moment ce s-au deranjat atatia oameni,sa curete o strada,si sa ude copaciii….Abea astept sa vad cine isi face aparitia pe aici,sa fac un mic video si apoi…sa il postez pe blogul meu….

Va urma

1 Response to "Atentie se face curatenie…"

dar nu stai rau deloc🙂. pe mircea voda e foarte bine. eu stau in calea vitan, fata in fata cu Real, dar nu voiam sa va dau adresa ci sa va descriu cum ma simt cand cei de la CET Vitan dau drumul la presiune. Prima data am crezut ca ceva urmeaza sa bubuie iar blocul meu e printre primele transformate in blocuri de desen, in acest caz. acum m-am obisnuit. e ca si cum foarte rar, un avion boeing 747 trece pe la etajul 10. fun!🙂

Leave a Reply

