Alexandra’s Blog

Jurnalul lui Adam si al Evei..

Posted on: February 19, 2008

Nu o sa ma apuc eu acum sa imi scriu jurnalul…nu pe net oricum.Ei bine,titlul in cauza este al unei carti scrisa de Mark Twain.Aparuta in anul 1906 (daca nu ma insel),reprezinta un amalgam de povestiri,reprezentand primul cuplu care descopera atat bucuriile cat si tristetile dragostei.Jurnalul este plin de umor dar si de “nebunii’…Este conturata fiecare etapa a amorului cu ajutorul unui condei negru.Cu fiecare pagina pe care o citeam,descopeream un umor ironizant,dar greu de detectat.Va recomand sa il cititi…merita citit…Este o poveste de dragoste…puternic creionata,si cu multe adevaruri…

3 Responses to "Jurnalul lui Adam si al Evei.."

imi place foarte mult aceasta carte desi am avut ocazia sa citesc cateva extrase.

S-ar putea să ţi se pară interesant…




🙂

am citit si eu un fragment din “jurnal” / mi-a placut foarte mult. am crezut ca doar atat e tot, da se pare ca e o ditamai cartea. tre sa o caut sa o cumpar

Leave a Reply

