Alexandra’s Blog

Sensual..

Posted on: February 22, 2008

O iau de la capat.Mai scrisesem acest post,dar se pare ca s-a intamplat ceva si a disparut.Bun…astazi vreau sa mai scriu ceva pe acest blog.Desi m-am enervat ca trebuie sa o iau de la capat.De la netu asta bun..pierd tot ce lucrez.Da ce sa ii fac…Poate sa il tai…tot cablu,macar asa daca nu merge la mine,nici la altii sa nu mearga.Pe principiul sa moara si capra vecinului.Bun….vreau sa scriu despre  fenomenul SIMONA Sensual,bineinteles…sau nu.Zappand printre canalele de televiziune,ieri seara,am dat de acest fenomen blond,uimitor.Si nu uimitor…..de bun ….ci plin de elucubratii.Bun…Fenomenul,a aparut la o emisiune la ANtena 2, “Buni si rai”,cred ca o stiti.Intrebata de prezentator,daca nu ma insel,unde a copilarit,deschizand gura…acest fenomen uimitor spune ca a copilarit in Bolintin din Deal.Vorba cuiva,dupa cum vorbeste e din vale.Mai stau ce mai stau,mai mai sa imi tai degetele si sa le pun in salata ….ii mai scapa o potarniche…Ce anume?Fiti atenti.Printre zambetele largiiiii pe care la fisa,un ras asurzitor..si chiar fara nici o noima,ii scapa,cica fara sa vrea…fara sa faca reclama…saracuta…cum ca ea,are un big mexican woman. V-ati prins nu?Ca doar eu nu fac reclama…gratuita….Radeti😛

Bun…trecem la alta gafa…pe care a facut-o fenomenul blond.Desi nu imi place sa critic,aceasta domnisoara a deschis gura inainte ca informatia ii ajunga la creier,sau unde ajunge.(jokin’..maybe).La o remarca a aceluiasi prezentator..referitoare la o emisiune a Corinei Danila la care ea a fost invitata ,unde bineinteles era si Laura Andresan,aceasta..(ma refer la fenomen)…foarte indignata ca a fost in acelasi loc cu  Laura,spune ca ea nu are ce cauta intr-o emisiune unde e si Laura.Ea nu e de acord,fiti pe faza…cu nasterea in vitro!!!!!!!!!! Eu cred ca ea s-a gandit muuuult,ca daca are ambalajul ..continut nu ii mai trebuie.Cred ca ati inteles ceea ce am vrut sa zic.Poate eu nu am fost informata bine,nu sunt la curent (cred ca o sa il taie in curand )dar parca era vorbad e fecundarea in vitro,dar sa nu o deranjam pe dra fenomen cu intrebari de natura filozofica,nu de alta dar raspunsul elevat,inteligent si coerent pe care ni l-ar da…ne-ar da pe spate…

SI inca o chestie care m-a facut sa rad cu lacrimi e urmatoarea…”[…] sa merg sa reintregesc carnetul de partid” …CUm e posibil…ca cei de la PSD sa isi bata joc de ea in asa fel,si sa ii dea carnetul de partid,bucati?Nu mai exista dreptate in tara asta?Nu mai exista bun simt?Saraca fata.,…acu trebuie sa il reintregeasca ca pe un puzzle…Si asa mi-am adus aminte de un banc…cu o blonda bineinteles,”Cum tii o blonda ocupata?Scrii pe o fila,intoarce foaia”…It sucks…I know…

Deci dragii mei..ar trebui sa fiti mai draguti si mai ingaduitori cu astfel de fenomene care nu sunt rare pe teritoriu Romaniei…au inceput sa ne incolteasca asemenea fenomene…iar voi ce la PSD…Rusie..Biata fata…trebuie sa isi reintregeasca carnetul,de partid bineinteles…

1 Response to "Sensual.."

foarte tare =)) a fost invitata intr-o dimineata la neata’ cu razvan si dani…am ras cu lacrimi de ce a putut spune!!! ce sa mai…ambalaju’ e de ea…si de cele mai multe ori nici ala:))

Leave a Reply

