Alexandra’s Blog

Teatrul de Opereta Ion Dacian

Posted on: February 22, 2008

Dragii mei,datorita emisiunii Autostrada TVR (fac reclama…).am aflat astazi in rubrica Hapening de Muntenia,cum ca,Teatrul de Opereta Ion Dacian,a fost redeschis.Nu acum,ci anul trecut.Dar sunt ferm convinsa.ca multi dintre voi,nu stiau asta.Nici eu,sincera sa fiu.Desi nu am fost nicioadata la opereta,chiar daca am vrut lucrul acesta,emisiunea de astazi a fost decisiva.Imi place atat muzica clasica, cat si baletul,deci nu cred ca am cum sa ma plictisesc.Ce’i drept exista si acest risc,dar asta e.Viata nu este numai miere.Si cum am devenit foarte curioasa,cu privire la spectacolele ce vor fi puse in scena,in perioada urmatoare,ma voi duce.Si cum lumea a uitat de eticheta vestimentara,specifica locului in care vei merge,ma voi imbraca asa cum se cuvine,adica elegant.Ma voi imbraca corespunzator locului in care voi merge.Desi altii au uitat,sa se mai imbrace frumos,si considera ce este mult mai la indemana sa arunci o pereche de blugi rupti,un tricou jerpelit si o geaca,si hai la opereta.Copiii dragi,adolescenti si chiar oameni in toata firea.Unde va e respectul pentru voi insiva in primul rand?L-ati lasat prin vreun sertar,undeva uitat ?Desi am sarit peste ceea ce vroiam sa scriu initial,tin sa va anunt,ca modul de a va imbraca,neglijent,mi se pare respingator.De cand cu internetul asta parca v-ati zapacit….Da ca sa va fac “in ciuda”am sa pun poze,dupa ce voi merge la spectacolul in cauza.Mientras tanto….Les digo…Va urma !!!

Leave a Reply

