Alexandra’s Blog

Martisorul

Posted on: February 29, 2008

Cred ca ati vazut deja prin posturile mele,povestea martisorului.Am fost azi sa cumpar si eu martisoare.Fiind aproape de mine aceste tarabe cu martisoare,aveai de unde alege.Si in drum spre casa ma gandeam,ca….acum nu multa vreme,cumparam atat de  multe martisoare,cat sa imi ajunga sa le dau colegelor mele de liceu,de scoala generala nici nu mai spun.Pe langa martisoare,am cumparat si doua snururi,in cazul in care nu stiati,se leaga la mana un snur de catre un baiat,iar in luna viitoare se leaga de un copac,si acesta va inflori frumos…Nu puteau sa lipseasca zambilele din recuzita mea de martisor,pentru ca imi plac cum miros..emana acel miros specific primaverii,mirosul prospetimii,si chiar mirosul vietii…In drum spre casa,in cele 5minute pe care le-am avut,ma gandeam cu nostalgie la foarte multe lucruri.Ma gandeam,oare cine imi va mai da un martisor,daruit din inima,acum ca am terminat scoala?Multe persoane au uitat de acest gest,au uitat unii de altii,au uitat de mine….SI raman cu acest gand…Cum va fi ziua de maine?Cine imi va da un martisor…?Eu cu siguranta voi darui martisoare din inima…Voi?

Va spun maine ce s-a intamplat cu martisoarele…

2 Responses to "Martisorul"

si eu ca si tine, am cumparat chestii cu aceasta ocazie, in special florii…eu in schimb astept ziua de 9 martie sa ma scoata sefu la bere =))…sunt curios daca ai primit, dar sunt sigur ca macar un martisor, o floare ai primit si tu!

Leave a Reply

