Alexandra’s Blog

Frica…

Posted on: March 17, 2008

Frica?Ce este frica pentru noi?Sa fie prietenul sau dusmanul nostru?Intr-un moment,s-a intamplat ca sa intreb pe cineva,daca ii e frica de ceva,sau daca i-a fost frica de ceva anume in viata.Mi-a raspuns ca da.Ceea ce a raspuns el,nu va voi spune,de ce?Nu este cazul si atata…Ceea ce nu i-am zis,persoanei in cauza,este ca in momentul in care i-am pus aceasta intrebare,eu imi raspunsesem singura la ea….Mi-e frica si mie de ceva..Mi-e frica de de un singur lucru,dar la fel,nici asta nu voi spune.Tuturor ne e frica de ceva,fie ca recunoastem sau nu.Faptul ca nu va spun de ce imi este mie frica,nu indica nicidecum faptul ca as fi lasa…Avand in vedere faptul,ca persoana pe care am intrebat-o de ce anume ii este frica,ii voi raspunde tot aceleiasi persoane…Dar nu asta era ideea…Fugim intotdeauna de ceea ce ne este frica,si mai devreme sau mai tarziu trebuie sa ne infruntam aceasta frica…

Leave a Reply

