Alexandra’s Blog

Stau..

Posted on: March 17, 2008

Stau in fata calculatorului si ma plictisesc.Nu am ce sa fac,si asa sunt racita.Ma tot gandesc despre ce as putea sa scriu pe blogul asta…SI nu stiu..nu am nici o idee,sau poate am prea multe.As putea spune o poveste,a netului de cartier,dar ar fi prea plictisitor sa ma plang,ca dau o gramada de bani pe el,si jumatate din luna nu functioneaza.Sa scriu despre ce am vazut la tv,nu pot.de ce?Pentru ca nu exista nimic interesant la Tv,absolut deloc,nici macar vreun documentar..Sa va spun ce am visat?N-are rost,oricum a fost un cosmar ingrozitor.Nici sa va spun ce am facut azi,sau ce nu am facut.Ins chimb as putea scrie despre subiecte pe care multi le neglijeaza,sau sunt abordate in forumuri de pe internet.Spre exemplu despre avort,violenta in familie,ce o face pe o femeie sexy sau nu…Sunt multe..si nimic…Va trebui insa sa ma tin de promisiunea facuta lui Cristi Hogas,si sa ii raspund ..cu un post,cu parerea mea…

Leave a Reply

