Alexandra’s Blog

Am..

Posted on: March 19, 2008

Am….Ei bine ce?Am o prietena foarte buna…Si ii multumesc pentru tot,mai ales ca mi-a fost alaturi atunci cand am avut nevoie de ea…Nu stiu daca ar trebui sa iti scriu numele…Dar i sa iti zic Pattico (stiu ca nu iti place) .Mersi,mersi ….nu stiu cum as putea sa scriu sau ce…cum as putea sa iti multumesc pentru faptul ca la o rascruce mare in viata mea tu mi-ai fost alaturi…si ai pastrat pentru tine,durerea mea….La momentul respectiv,ai fost singura pe care m-am putut baza si desi nu prea vorbim,desi suntem aproape..nici pe mess  (nasol’) iti multumesc…esti o persoana demna de apreciat si tare mi-as dori,sau imi doresc….cand imi aduc aminte de vechile momente pe care le petreceam impreuna,mancatul de seminte sau fornetti in spatele blocului,cand jucam volei,cand ne plimbam fara vreun scop anume..sau plecam sa ne plimbam de nebune prin oras sa mai facem aceleasi lucruri…Iti multumesc “Pattico” esti o prietena de nadejde…desi eu nu sunt de acord cu faptul ca exista prietenie adevarata…tu esti exceptia..

  

Leave a Reply

