Alexandra’s Blog

Rulada cu fructe

Posted on: October 13, 2008

Pentru ca imi doream sa mananc ceva dulce,dar optiunile pe care mi le oferea magazinul nu erau interesante am decis sa intru in bucatarie si sa mesteresc ceva..(de mult nu am mai facut nimika dulce)

AM facut deci o rulada cu blat de cacao,umpluta cu crema mascarpone,vanilie si fructe (ananas si portocale) si sa nu uit un blat insiropat cu sucul de la ananas,rom si un mic secret (hint :alcool ) da nu va spun de care:D si deasupra un sos de ciocolata pe post de ornament…

Sper sa va placašŸ˜€ ! *(pozele facute sunt la ce a mai ramas din rulada)

2 Responses to "Rulada cu fructe"

Mi-a luat vreo 3 zile sa ma prind despre ce rulada cu fructe e vb si mai ales cine esti tu :))).

“Possibly related posts: (automatically generated)”

Cum o spune si numele, le genereaza el de capu lui, aleator:)

Cat despre rulada, arata apetisant:X:X

Leave a Reply

