Alexandra’s Blog

As vrea sa strig

Posted on: November 25, 2008

As vrea sa strig si vantul sa-mi imprastie cuvintele..As vrea sa spun tot ce-am pe suflet..As vrea sa plec departe,departe intr-un loc unde sa fiu numai eu si gandurile mele…De ce ne ascundem de lucrurile pe care le simtim?De ce ne ascundem de lucrurile pe care dorim sa le facem,crezand ca prin simplul fapt ca nu ne mai gandim la ele,nu ne vor face rau si poate vom uita de ele?Nu e asa de simplu…

Sunt cuvinte ce dor,sunt cuvinte ce te fac fericit/a…Sunt cuvinte pline de insemnatate atunci cand sunt spuse cu dragoste,indiferent de persoana care le spune…Sunt cuvinte ce fac diferenta intre doua persoane,intr-un grup…Ne ascundem dupa cuvinte,ne ascundem de cuvinte.Cuvintele ne pot rani dar ne pot ridica si in al 9lea cer…As vrea sa pot exprima tot ce sufletul meu ascunde,toate dorintele,si toate nemultumirile mele printr-un singur cuvant.As vrea sa pot arata lumii cum se lumineaza sufletul meu atunci cand este fericit si cum se intuneca atunci cand cuvintele il ranesc fara sa vrea…Sa pot arata lumii,si mie printr-o singura privire cat sunt de fericita…

Imi plac cuvintele,ador privirile si iubesc sentimentele purtate de vant si de soapte fierbinti….O mangaiere,un cuvant si un zambet fac minuni pentru un suflet ce pana nu demult era trist si singur.Mou leipses dhen xeris poso…!!!Soapte fierbinti in toiul noptii sub clar de luna,un zambet,un sarut,insenineaza sufletul…

As vrea sa pot sa spun,sa spun…sau nu …Mou leipses ! Imi doresc sa strig in gura mare,ca sunt fericita…fericita dar totusi trista,trista pentru ca sufletul meu se teme sa nu vina intunericul….

As vrea sa fie totul asa de usor incat sa nu ne ascundem dupa cuvinte,si ca o simpla privire sa spuna totul…

As vrea si totusi….nu stiu.

3 Responses to "As vrea sa strig"

Dar … te rog, poftim i-a loc odată pe scaun, nu mai fi o târfă şi vorbeşte odată. Uite, poftim o ţigară, uite ciocolată să mănânci. Vorbeşte!, nu mai făcea pe nevinovată. Eşti o ticăloasă, ştiai!? Ţi-am spus de atâtea ori că sunt cu tine pentru că te iubesc, dar că dacă îmi greşeşti, plăteşti. De ce plângi?”, întrebă dl. a.k.a pe d-na C. „Ştii, pentru tot ce ai făcut vei plăti, cumva, cândva. Ţi-am explicat ultima oară când ne-am împăcat că dacă îmi mai sfâşii sufletul în zeci de bucăţi şi îmi vei înfige în inimă un pumnal, îţi voi rupe capul. Te-am iertat de prea multe ori!, continuă dl. a.k.a, cu ochii mânjiţi de duhoarea lacrimilor. Nu încerca să mă mai strângi în braţe că nu semeni decât cu o prostituată care vrea să-i plătesc, fără să fac sex cu ea. Nu îmi mai spune vorbe false de iubire, nu mai lăcrima, că lacrimile tale nu mai au nici un efect asupra mea, sunt doar nişte minciuni lichide”. D-na C., speriată, spuse că „nu–i aşa că nu îmi faci nimic?, eu te iubesc”.

„DE DATA ASTA TE ÎNŞELI, urlă dl. În momentul în care te-am ales pe tine am pus ca prostul punct zilelor mele cu soare şi am intrat într-o ploaie de noroi. Pe prietenele tale şi pe ai tăi, am boală, poate chiar o să am grijă şi de ele. Eu proaste până să le văd pe ele nu mai văzusem. Şi ele şi tu aţi întins coarda de multe ori, acum a venit clipa să vă arunc şi eu pisica moartă în curtea voastră. Nu mai plânge chiar dacă vorbele mele dor, nu te mai mira că eu nu ştiu să iert, nu-mi stă în fire. De acum înainte o să te alint cu nişte bucăţi de palme. Te las să pleci, însă într-un stil de divorţ sicilian, pentru că tu eşti vinovată, tu m-ai înşelat!!!”.

Dl. a.k.a ştia că fusese înşelat. Însă, nu asta îl durea neapărat. Nu asta îl deranja neapărat. Faptul că se simţise umilit în momentul în care aflase. Faptul că avusese încredere în d-na. C., în jurămintele ei, de genul „te iubesc, nu voi lăsa pe nimeni să mi te fure”. Tocmai de asta îi plăcea divorţurile siciliene după ce el fusese înşelat. În mafia siciliană, dacă bărbatul este înşelat şi află despre acest fapt, se consideră că este dezonorat. Atunci el trebuie să-şi recupereze onoarea, fie prin uciderea ei sau a amantului, fie prin alungarea ei cât mai departe de Italia. Din fericire pentru d-na C., dl. a.k.a nu era niciodată în stare să ucidă, chiar de era şi el un mafiot, mai mic ce-i drept. În schimb, a bătut-o pe d-na C. până când a lăsat lată jos şi a venit salvarea să o ia. În plus, probabil ca bonus, aceasta a promis că va avea grijă ca fiecare bărbat pe care îl va mai avea să o părăsească, indiferent de metoda pe care o va uzita.

Ştia că singurătatea este un bun tovarăş, dar care în acelaşi timp te distruge. Iar asta urmărea, să o distrugă pe d-na C.
daca iti place o corcitura de muntean-moldovean, ce de doi ani sta in BV te invita pe barbieru.tk si poet2detinut2curvar.wordpress.com
ei alexandra=zeita zeilor on latina

Si tacerea este un raspuns ! Auzi ? Privirea prinde glas. Aceleasi nelamuriri am incercat sa le surprind in ultimul meu post al lunii octombrie. Dar in mai putine cuvinte.

3 ani mai tarziu, sa strigi… sa inteleaga toata lumea dintr-un sunet tot ceea ce simti… poate fara sa strigi, inchide doar ochii… si cineva va intelege tot ce simti. N-are sens in lumea asta, doar inchide ochii si spera ca cineva sa te inteleaga

Leave a Reply

